2014. augusztus 18., hétfő

Megjegyzések

Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy ehhez a cselhez kell folyamodnom de mivel nem kommenteltek ezért muszáj megtennem. Csak akkor fogom hozni a következő részt ha az előző bejegyzésre lesz komment. Én ennek függvényében írom a kis sztorimat csak az piszkozat marad és titkos lesz ;´) remélem nincs harag, de nekem is kell a visszajelzés. Tegnap pl. egy olyan blogot olvastam ami még csak 2 részes volt, de volt egy csomó feliratkozás. Bár nekem az is elég ha azt mondjátom, hogy azért nem komiztok mert rossz a sztori, csak szeretnék visszajelzést kapni, mint már mondtam is :D

Puszi Zsófi

2 megjegyzés:

  1. Szánalmas vagy, hogy kommentekért könyörögsz. Régen ez nagy divat volt, és sajnos megint kezd visszajönni... Az igazi író nem követeli, hogy az olvasói megjegyzés írjanak egy rész alá, mert az író van az olvasókért, s nem fordítva. Másrészt a történeted úgy sablonos ahogy van. Már most megmondom, hogy később összejön Harryvel. Ehhez nem kell sok logika, tekintve, hogy a(z) 1D fanfictionöknél általában Harryvel boronálják össze a főszereplőt.
    Igaz csak az utolsó részt - szenvedtem - olvastam végig. Nem kötött le, nem voltam úgy vele, hogy jaj, mikor jön a folytatás? Nem mondom, hogy fejezd be az írást, de alig van benne leírás, ami szinte elengedhetetlen. Olvass el egy könyvet, s akkor meglátod, hogy mennyi leírás van benne a helyszínekről, a szereplőkről, és az érzéseikről. Kezdő vagy, de még van hova fejlődnöd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Kedves NÉVTELEN, én elfogadom az építő kritikákat és a kedves megjegyzéseket, csak egy baj van a tiedre csupán szánakozással tudok tekinteni mivel csak egy utáló vagy. Egy névtelen utáló ami csak olaj a tűzre. Ugyan már, legalább vállald fel a nevedet.

      2. Nem könyörgök a kommentekért, szimplán visszajelzést kértem amit ebben a formában tudok megkapni.

      3. Esetleg ha nem csak az utolsó részt olvasnád el rájönnél, hogy az egész rosszindulatú megjegyzésednek nincs valóság alapja. Személyem szerint egy részből nem derül ki a lényeg és nem is láthatod előre mi fog a végéig történni.

      4. Az lehet, hogy kezdő vagyok, de miért baj? Ha nem írok nem is leszek soha jobb.

      5. Az lehet, hogy én kezdő vagyok de, hogy te is az tuti. Talán mielőtt rászánod az idődet, hogy ezt a hosszas szöveget leírd tanulj meg fogalmazni! Pl.:"Kezdő vagy de még van hova fejlődnöd"

      6. Mivel kommentet kértem, most örülök hiszen ez is egy visszajelzés. Köszönöm, hogy végig szenvedtél egy részt e szánalmas blogból. Senki nem kényszerített.


      Puszil Zsófi

      Törlés