2014. augusztus 15., péntek

7. rész

Köszönöm szépen a közel 600 oldalmegjelenítést! Remélem tetszeni fog ez a rész is bár nem sértődnék meg ha mondjuk kapnék visszajelzést és kommentelnétek. Múlthéten láttam, hogy van egy rendszeres olvasóm és valamelyik nap megnéztem, hogy ki az. Én voltam. :D Na szóval iratkozzatok fel, szavazzatok, és legfőképpen komizzatok. Terveztem, hogy írok " kulissza titkokat" szerintetek jó ötlet?

7. rész


-Na most megvagy.
Az ismerős hang teljesen lesokkolt még vissza se tudtam szólni nem, hogy rácsapjam a telefont.
- Itt vagy? Miz?
- Mit szeretnél Zayn?
- Nem Zayn vagyok.
- Na akkor ki?
- Harry Styles ügyvédjét tiszteli személyemben.- mondta - Zayn térj a lényegre-  hallottam a háttérből.- Mr. Styles nem tudja elérni már egy ideje és ez eléggé nyomasztó. 
- Na ne mond. 
- Ne beszéljen velem így! Felső intézményes rendezett alkoszilákisus ügyvéd vagyok.
-Mi?
- Nem fogom és nem is tudom még egyszer elmondani ezt hülyeséget. De kérlek beszéljétek meg. Már napok óta ezen rágódik és gondolom te is. Nem is kell kibékülnötök legalább beszéljétek meg.
- Nem is vesztünk össze. Szimplán olyan mintha nem is találkoztunk volna. És szeretném is, hogy így maradjon.
- Ne már Miz. Csak szeretném, hogyha barátok lennénk. Csak barátok. - szólt bele a telefonba most Harry
- Nem. Nem. Hányszor mondjam, hogy nem? Nem akarok veled találkozni.
- Jó de legalább kijönnél a ház elé?
- Jajj ne. Mondd, hogy nem jöttetek ide.- ezt már valószínű nem hallotta, mert letette a telefont. - Nem mentem ki. Hülye lettem volna. Már amúgy is aludni készültem szóval  felindultam a szobámba. Amikor felértem kicsit elhúztam a függönyt. Láttam a fiúkat ahogy a terasz alatt állnak és a lenti ajtót figyelik. Niallnél egy gitár volt és úgy ült törökülésben a földön. Harry fel-alá járkált egy csokor rózsával. Mindenki ott volt kivéve Liam...

Lefeküdtem aludni de az ajtót nyitva hagytam így hallottam mit beszélnek.
- Harry menjünk, már biztos alszik. Ha eddig nem jött ki ezután se fog.
- Igaza van. Nem érdekled, vedd már észre.
- De, de és ezt ő is tudja csak nem meri bevallani magának.
- Beszéld be magadnak ezeket a hülyeségeket, de akkor is, menjünk már. Mindjárt megfagyok.
- Jézusom mit kerestek ti itt. - hallottam most már Chloé hangját is.
- Ez az ütődött nem képes megérteni, hogy Missyt nem érdekli.
- Fogd már be. - kiáltott rá Niallre Harry. - hol lesz holnap? - kérdezte most Chloét.- nem hiszem, hogy válaszolt neki mert nem sokkal ezután elmentek. Valószínű leoltotta őket. Jól tette kell nekik ide jönni.


*****

A csodás nyári reggelt semmi se ronthatta volna el... gondoltam, amíg munkába nem kellett mennem. A starbucksba szaladtam be egy reggeli jegeskávéért és utána pedig Ashékhkez vettem az irányt.Már csak az apukájuk volt otthon a két kicsivel. A kicsik is Joshnak hívják szóval valószínű, hogy Emmának már a második férje. 

Egész nap jól elvoltunk játszottunk, ebédeltünk. Dél körül pedig leindultunk a parkba a homokozó cuccok kíséretében. Mikor kiléptünk az ajtón a nyári napsütés rögtön magával ragadott. Ez a kedvenc évszakom már kiskorom óta. Bár akkor még az iskola, most meg a barnulás  miatt. De az mindegy is, az a lényeg, hogy imádom ezt a pár hónapot amikor, a pillangók önfeledten repkednek. A gyerekek a tengerben játszanak. Nem is lehet, nem szeretni. Amy és Ash már a parkba igyekezett szóval nagyon kapkodtuk a lábunkat amíg oda nem értünk. Elindultunk egy hűvös helyet keresni a játszótér körül és egyre erősödött az, az érzés, amit már amióta elindultunk érzek. Mintha valaki követne. Nem mertem hátra nézni, szóval túl kellett magam tenni ezen a hülyeségen és tovább menni Amyék után.

Már majdnem oda értünk a kiszemelt helyhez mikor újra feltámadt bennem az az érzés, hogy egyfolytában néz valaki. A kicsik előre szaladtak én pedig ráérősen ballagtam, hátra hátra pillantva de nem láttam semmi gyanúsat. Mikor egy hideg kéz ragadta meg a csuklómat és hátra fordított majd szorosan magához húzott. Nem is mertem kinyitni a szemem. 
-Hé, Miz. Nyugi csak én vagyok.
- Harry, te idióta. a frászt hoztad rám.- üvöltöztem vele majd amilyen erősen csak tudtam a vállába vágtam.
- Jó, jó nyugi. Nem rabollak el, csak meg szeretnék beszélni ezt-azt.
- Ezt-azt? - kérdeztem majd az órámra néztem. Öt percet adok.
- 10?
- 5! És a helyedben én sietnék.



Bocsi, hogy rövid lett, de ezt most visszakapjátok a kommentek miatt. Muhahahaha

A következő rész tartalmából: 

Mi? Ki az? - hökkent meg.
- Ja senki csak egy srác.És ez a te szempontodból lényegtelen.

2 megjegyzés: