2014. augusztus 6., szerda

3. rész

Sziasztok megérkeztem az új résszel. Tegnap két részt is feltettem mert nagyon bele jöttem az írásba a Design még nem a legjobb de már készül a Trailerrel egyetemben jó olvasást .
 xoxo Zsófi

3. rész

-Miz, jól láttam, hogy Harry Styles itt sétált el előttünk?
- Igen. Mondtam kicsit búslakodva. Furcsa, hogy csak egyszer találkoztunk de máris ennyire szomorú vagyok attól a ténytől, hogy nem együtt sétálgatunk az utcán vagy a parkban kézen fogva. A fiúkat fotósok és újságírók követték és a sok rajongóval volt tele az egész épület és aláírást osztogattak amíg nem mondták be a hangosbemondóval, hogy kérjük a londoni járat utasait kezdjék meg a beszállást. Chleval beszálltunk és próbáltunk átfurakodni a nagy rajongó tömegen. 

A repülőre feljutva nagyon csodálkoztam mikor a srácok felénk jöttek, hiszen az 1. osztály a másik irányban van. Amikor már olyan közel jöttek, hogy be tudtak volna azonosítani gyorsan kikaptam Clé kezéből az újságját és a fejem elé tartottam szorosan. Mikor a fiúk kicsit elhaladtak mellettünk megkönnyebbültem raktam le az újságot. Bedugtam a fülembe a fejhallgatót és a Salue-ot kezdtem hallgatni a Little Mix-től. A szám vége felé arra eszméltem, hogy valaki őrült tempóval bökdösi a vállamat.
-Igen? néztem hátra felvont szemöldökkel a két ülés között. Az arcom találkozott Nialléval. Már szólni akart volna a többieknek de az ujjamat a szájára tapasztottam úgy, hogy a többiek ne lássák meg. 
- Te mit csinálsz itt? - kérdezte hallkan
- Vajon? Alaszkába megyek a császárhoz autógrammért.
- Hehe. Vicces csajszi. Na de komolyan. Miért jössz Londonba?
- Oda költözöm. Vagyis vissza költözöm.
- De jó akkor szólok Har...
- Ne! Kérlek ne szólj neki!
- De már reggel óta próbál elérni csak ki vagy kapcsolva.
- De én nem szeretném, hogy elérjen. Csak hagyjon békén, oké? Semmi közünk nincsen egymáshoz.
- Rendben. De akkor én nem is láttalak.

A felkavaró beszélgetés után újra a fülembe helyeztem a fülhallgatót és elindítottam a lejátszási listámat az elejéről.

Megkérjük kedves utasainkat, hogy kapcsolják be biztonsági öveiket, mert megkezdtük a leszállást.- mondta a pilóta a hangosbemondóba. Ezután 10 perccel már a csomagjainkat vártuk a futószalagon. Ahogy le tudtuk ráncigálni a 3 bőröndöt elindultunk a kijárat felé. London ugyan olyan szép volt mint amikor itt hagytam. Imádok itt lakni. Talán a legszebb város az egész világon. Pár perc múlva sikerült egy taxit is fognunk és elindultunk az új lakás felé. Nagyon szép volt a környék és a ház külseje is. A kert nagyon kicsi volt épp hogy egy pár lépéses járda vezetett csak át rajta a házig. London külvárosában volt ezért sokat kellett taxizni mire megérkeztünk. Belülről is szép volt. Nem panaszkodhattam Chloenak, hogy rossz házat bérelt. Gyönyörű volt belül és kívül is. Ahogy beléptem egy szép konyha fogadott majd egy nappali tőlem jobbra. Felmentem a lépcsőn ahol egy kert felé és egy a többi házra néző teraszos szoba volt. A bőröndömet a kert felé nézőbe raktam majd feltérképeztem a fürdőszobát is. Mivel nagyon korán keltem tegnap elég hamar elaludtam ahogy ledobtam magam a frissen megágyazott pihe puha ágyra. Nem aludhattam sokáig mert egy koppanást hallottam. Felültem és körül néztem. Nem láttam semmit ami leeshetett volna úgyhogy vissza dőltem az ágyra de pár perc múlva megint koppant valami. Az ablak feléé néztem ahonnan fényeket láttam kiléptem a teraszra és megláttam azt akire egyáltalán nem számítottam, hogy amit csinált velem ezek után is fog keresni. Harry állt a teraszom alatt és dobálta kővel az ablakomat. Mint a hülye romantikus filmekben. Semmi kedven nem volt vele pont vele dumálni este 11-kor.
-Mit szeretnél? - kérdeztem egy kicsit mogorván.
- Őszintén? Téged.
- Gondolkoztál volna mielőtt mást teszel.
- Chloe elmondta?
- Igen. És elég szemétség volt több részről is.
- Tudom. És nagyon sajnálom.
- A sajnálat nem ér túl sokat- fontam össze magam előtt a kezem
- Akkor mit szeretnél mit csináljak? - tárta szét a karját.
- Menj el!
- Azt nem tehetem!
- Miért?
- A fiúk kizártak addig amíg nem szerezlek vissza. - mondta és elnevette magát.
- Nem tudsz vissza szerezni emíg nem voltam a tied.
- Akkor legyél az enyém!
- Nem! - vágtam rá kapásból. Örültem volna ha Igent mondhattam volna de nem. Nem szeretném, hogy megint összetörje a szívem.
- Kérlek legalább gyere le.
- Bocsi Harry de nem tudok. Menj haza. - mondtam és bezártam az ajtót.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése