2014. augusztus 17., vasárnap

8. rész

 8. rész

Köszönöm szépen a kommenteket/kommentet :) Meg is hoztam a 8. részt amiben egy kicsit beindul a főbb esemény és aki eddig azt gondolta, hogy sablonos az most remélem máshogyan kezd el vélekedni. A kövi részt 1 feliratkozás és 1 komi után hozom. Jó olvasást. Remélem tetszeni fog.

- Figyelj, én nem mondom azt, hogy beléd szerettem. De nagyon tetszel és zavar, hogy nem adsz nekem még esélyt se arra, hogy megismerjelek és...
- És mi? És belém szeress? Ezt nem is akarom. Ki vágyik egy popsztárral kapcsolatra?
- Mármint velem? A fél világ.
- Ugyan kérlek. Ők tini lányok és csak azért szeretnek mert jól néztek ki meg jól zenéltek.
- Az akkor is a fél világ.
- Hát én nem vagyok benne abban a fél világban.
- Most még. - mondta kicsit halkabban, majd elmosolyodott.
- Mi?
- Egyértelmű, hogy csak kéreted magadat. Lehetetlen, hogy ellen tudsz nekem állni. - ennél a kijelentésnél egy nagy kő esett le a szívemről. Rájöttem, hogy hogyan pattintsam le Harryt.
- Pedig igaz. Nekem már amúgy is más tetszik.
- Mi? Ki az? - hökkent meg.
- Ja senki csak egy srác. Szóval folytasd csak az ábrándozást, akkor sem fogsz kelleni akárhogyan kérlelsz.- mondtam és gyorsítottam a lépteimen.
- Nem jössz? - kérdeztem az egy helyben lecövekelt Harrytől.
- Nem. Én inkább itt maradok.

Már egy órája a parkban játszottunk mikor megcsörrent a telefonom.
- Szia Emma.
- Missy, hol vagytok?
- A parkban. Miért?
- Hamarabb haza tudtam jönni a munkából. Lemegyek jó? És akkor mehetsz hamarabb haza. Sőt a héten nem is kell jönni. Szabadnapos vagyok szóval én is tudok rájuk vigyázni.
- Biztosan? Nem akarsz inkább pihenni.
- Nem, de már el is indultam szóval szedelőzködjetek.
Kuncogva raktam le a telefont. Vajon én is ilyen megszállott családanya leszek? Ha egyáltalán leszek valaha is? 

Mire össze szedtem a kicsiket Emma már félúton járt, ahogy oda ért hozzám kifizetett majd ment is tovább a másik irányba én pedig a srácok házai felé vettem az irányt. Tudtam, hogy egymáshoz nagyon közel van a házuk, és mivel Harry címét már tudtam a többiekét nem volt nehéz kitalálni.
Ahogy a 4 egészen hasonló házhoz értem, rögtön tudtam, hogy a Harryé a 2. És Louisal osztozik rajta ami nekem kicsit furcsa... {Larry * szerkesztői megjegyzés} Elő vettem a telefonomat és beütöttem a házszámokat, persze amit elsőnek kihozott a google az nem a térkép volt hanem a sok directioner posztja. Ezek alapján hamar meg is találtam a házat amit kerestem. Becsengettem de senki nem nyitott ajtót szóval meg se gondolva a tetteimet a 2. házba csengettem fel. Louis jött ki.  
- Szia, Mizo. - mosolygott rám. 
- Mizo? Ne csak azt ne. Na de mindegy most nem ezért jöttem. Itt van Niall? - kérdeztem, de még mielőtt Lou válaszolni tudott volna megláttam Harryt kilépni az ajtón. Erre bepánikoltam, nem tudtam mit csináljak. Nem így terveztem ezt az egészet, de így is tartottam magamat a tervhez és átkulcsoltam a kezem Louis nyaka körül... és.... és .... megcsókoltam. Amikor újra kicsit félve ránéztem látszódott a szemében, hogy nem érti mi van. Próbálkoztam  volna neki elkezdeni magyarázkodni de Harry megint félbe szakított.  - Hát ti? - kérdezte és a mutató ujjával oda vissza rám és Louisra bökött. Majd ezt még párszor megismételte.  Segítség kérően néztem Louisra aki szerintem még mindig a csókon rágódott. Már- már bele törődve abba, hogy befuccsolt a jó kis tervem, kezdtem volna Harrynek a magyarázkodást mikor Louis hirtelen átdobta a kezét a derekamon.  - Ne aggódj Hazz. Vigyázok rá. 
- Nem kell, isten ments, akire eddig te vigyáztál mindenki... 
- Nem, Miz nem olyan mint a többiek. - vágott Harry szavába Lou. 
- Tudom, tudom, hogy Miz, nem olyan mint a többiek.  

Harry szemében az elkeseredettség látszott mikor besétált a házba.  
- Köszi Louis. 
- Szívesen.  De mit is? - nevetett majd a hajába túrt.












4 megjegyzés: